25 Aralık 2007 Salı

HADİ KAHVALTI YAPALIM


HADİ BUYRUN KAHVALTI SOFRASINA

5 yorum:

Unknown dedi ki...

bu sofradan bendede var fakat bu antakya sofrasını bilmeyenler için harika bir şey olmuş. ellerine sağlık dayıcım.

Gönül dedi ki...

ziyaretime gelmişsiniz bende kahvaltıya geleyim dedimmmm maşşalllaahh tam bana göre bi kahvaltı olmuşşşş ellerinize sağlıkk hade çaylar gelsinde başlayalşım..ç.ç.sevgileirmle

Gönül dedi ki...

birde şu diyarbakır çöreğinin tarifini bana verirseniz çokkk memnun olurum..siteme ilnk bırakırsanız ordan alırım tarifi..sevgileirmle

Gönül dedi ki...

canım bebişimmm hani sen diyarbakır çöreği resmi koymuşsunda tarifini koymamışsın ya işte ben senden onun tarifini rica ettimmmm çünkü yemiştim ve çok güzel olduğundan yapayım die.....etkinliklere gelince ben her zaman katılamıyorum ama bi çok arkadaş katılıyor ve sayfalarımızda o ay hangi etkinlik varsa onun bannerini görüyorsun ...ve etkinliğe ev sahipliği yapan arkadaşın sitesinden o etkinliğin kodunu alıp sende sitene koyabilir ve katılabilirsin.....oke canum umarım anlatabilmişimdir..hade sen bana diyarbakır çöreğinin tarifini yazıver bi zahmet:)))) sevgilerimle

Tijen dedi ki...

Sevgili Tuba,
Çok teşekkürler ziyaretin için. Antakya'nın yemek kültürü gerçekten çok zengin. Bu liste yetmezdi herhalde. Ufak bir denemeydi bizimki, Türkiye'nin zenginliğinin minicik bir parçası...

Videolarım

HABERLER