20 Ocak 2008 Pazar

GELİN GELİNCİK GÖRÜN

Fotoğraf:HUYLU (1985)
Bu resim ne fotomontaj yapılarak hazırlandı ne de google'a en güzel manzara resimleri yazılıp bulunmadı. Burası CEMBES. Ilıcak gibi burası da Karsuluların gelir kaynaklarının başında geliyor. Eriği, domatesi, biberi, patlıcanı bir başka olur buranın. Sadece bunlar mı teşbihte hata olmaz gerçekten de taş eksen taş yetişir. Yeterki uğraşılsın. Benim bildiğim pamuk, buğdaygiller, narenciye, sebze, meyve, baklagiller, çilek daha aklıma gelmeyen birçok şey yetiştirilir burada. Daha ne olsun bir insanın ihtiyacı olan herşey yetişiyor.Ben boşuna kendimi yoruyorum. Burası kelimelerle ifade edilemeyecek kadar güzel biryer. Anlatılmaz sadece yaşanır. Buyrun gelin yaşadığınızın farkına varın. Gelin de Gelincik görün. Pardon düzeltiyorum gelinde şıkşıkı çiçeği görün.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Aman Allahım bu ne güzellik, sahi olduğuna inanamıyorum. Sanki photoshop la yapılmış gibi. Güzellik insanın kendisinden kaynaklandığına göre biz karsuluların hepsinin güzel olduğuna delildir bu resim. Kalbin güzelliği yüze vururmuş. Demek burdakilerin tümünün kalbi güzelmiş ki dışarılarda bu kadar güzele bürünmüş. Eylerse mevlam eyler, neylerse güzel eyler.

Videolarım

HABERLER