29 Ocak 2008 Salı

ACEMİ BAKLAVASI

MERHABALAR
UZUN ZAMANDIR SAYFAYA BİŞEY EKLEYEMİYORDUM BU ARALAR SANALK ETKİNLİKLERLE UĞRAŞIYORUM. HAZIR DERSLERDEN BİRAZ UZAKLAŞMIŞKEN AMA FAZLA UZUN SÜRMEYECEK ÇÜNKÜ BEN TEKRAR DERS ÇALIŞMAYA BAŞLAYACAĞIM.FAKAT BAŞLAMADAN ÖNCE DEDİM Kİ ŞU DAYIMI BİR ZİYARET EDEYİM VE ELİM BOŞ GİTMEYEYİM.NE GÖTÜRSEM NE GÖTÜRSEM DİYE DÜŞÜNÜRKEN HAFTA SONU YAPTIĞIM BAKLAVA GELDİ AKLIMA VE BUNUN GÜZEL BİR İKRAM OLACAĞINI DÜŞÜNDÜM . KISACA SİZLERE TATLI YİYİP TATLI KONUŞMAK İÇİN BAKLAVA GETİRDİM . İNŞALLAH BEĞENİRSİNİZ. ŞİMDİ BUNUN TARİFİNİ İSTEYECEKSİNİZ BELKİ AMA İNANIN BENDE TAM TARİF BİLMİYORUM.SEBEBİ ; BENİM SAYFAMI GEZENLER BİLİRLER BENİM DAHA ÖNCEDEN BİR ISPANAKLI BAKLAVA DENEYİMİM VARDI ONDAN SONRA BEN DÜŞÜNDÜM VE ARTIK AKLI BAŞINDA BİR BAKLAVA YAPMANIN ZANI GELDİ DEDİM KENDİME. DENEMEYE KARAR VERDİM FAKAT TARİF YOK. NETTE GEZDİM BİRAZ ORDAN BİR TARİF ALDIM FAKAT AYNEN UYGULAMADIM. ÜZERİNDE BİRAZ MATEMATİK ÇALIŞTIM.TOPLAMA ÇIKARMA YAPTIM TARİF ÜSTÜNDE. VE MATEMATİKSELLEŞTİRİLMİŞ TARİFİDE BİR KENARA YAZMAK AKLIMA BİLE GELMEDİ. ŞİMDİ BU BAKLAVANIN AYNISINI BANA DESENİZ YAP DİYE ASLA YAPAMAM.NEYSE NE YAPALIM SAĞLIK OLSUN. TEKRAR BAKLAVA YAPMAK İSTEDİĞİMİZ DE TARİF ALIRKEN YA MATEMATİK KULLANMAYIZ , YADA BİR KENARA NOT ALIRIZ. BUDA BANA DERS OLSUN .SİZEDE AFİYET OLSUN
BELKİ RESME BAKIPTA TARİF ÇIKARABİLECEKLER AVARDIR ARANIZDA

5 yorum:

muallim dedi ki...

Bu blogun müdavimleri için tarife gerek yok. Çünkü onların hepsi arif insanlar.

Yalnız buradan bakınca baklavanın sadece bir eksiği var gibi görünüyor.

Ne mi?:

Biraz uzakta yapmışsın baklavayı. Yakın bir yerde yapsaydın o zaman tam olurdu. İki dilim göz hakkı yerdik yani...:)

Adsız dedi ki...

Eline sağlık gerçekten güzel görünüyor. Yemiş gibi olduk ziyade olsun. Evde yapılan baklvanında tadı başka oluyor o yüzden tadının süper olacağından hiç şüphem yok. Yiyenlere afiyet olsun.

Baharcicegi dedi ki...

Bu baklavayi yedikten sonra tatli konusmamak imkansiz,nefis olmus canim eline saglik.
Gel bu pazar beraber gidelim yüzmeye,okul stresini atarsin.
Sevgiler

Melek* dedi ki...

baklavaya kim hayır derki birde benim gibi tatlı manyağı biriyse kapar gider ellerine sağlık

Adsız dedi ki...

Ayyy bayıldım vallahi.Ellerine sağlık olsun sevgiler.))

Videolarım

HABERLER