2 Ağustos 2007 Perşembe

Karsu Mersahucu Video

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Iste böyle abi sen demir köprüden farkli oldugunu siteye eklenti yaparak göstermissin.tesekkür ederim
daha iyi calismalar yapmayi cenabi hak nasinb etsin
ama nicin diyenlere bakma sen
kolay gelsin

Adsız dedi ki...

sitenize zaman zaman bakiyorum ama uzun zamandir ilk defa yeni bir sey gördüm. adresinizi mustafa hocamdan almistim.neden yeni seyler eklemede ihmal davraniyorsunuz amatör ama iyi niyetli bir calismaniz var. bence devam edin.ufkunuz ve siteniz mevlamin destegiyle acik olsun.saygilar ve basarilar almanyadan abdullah

Adsız dedi ki...

nesim abi cok güzel olmus video ellerinize saglik böylece daha cok bilgi ediniyorum hatayin karsu köyünden tesekkür ederim basarinizin devamini dilerim
kolay gelsin

muallim dedi ki...

Yorumlarınız için teşekkür ederim.
Blogla fazla ilgilenemememin 2 ana sebebi var.
1. Önce okul ve sonra tatil nedeniyle zaman bulamamak
2. Fotograf makinemde yaşadığım bir arıza nedeniyle yeni görüntüler elde edememek.

Sizlere memleketten bir pencere açmak amacıyla yola çıkmıştım. Sizlere bu ümidi verdikten sonra yaşadığım aksaklıklar nedeniyle ihtiyaca cevap verememekten dolayı gerçekten burukluk yaşıyorum.
En kısa zamanda sorunları aşarak yeniden hevesle çalışmalara devam etmek hedefim olacak.
İlginize teşekkür ederim.

Videolarım

HABERLER