20 Nisan 2007 Cuma

Selam ve Başlangıç


Öncelikle şunu söylemeliyim ki ben web profesyoneli değilim. Amatör bir ruhla başladığım bu işi amatörce devam ettirmeye çalışan biriyim. Eğitim ile ilgili site denemelerim oldu. Bölgemi tanıtıcı site denemelerim de... Ancak hep hosting sorunları yaşadım. Kiminde sunucu yandı. Kimi beni tatmin etmedi. Vesaire vesaire...

Bir de blog deneyeyim dedim. Bakalım ne olacak. Kimbilir belki daha iyi olur. Ne dersiniz.

Amacım Hatay'ın şirin ilçesi Altınözü ile ilgili bilgi ve belgeler ile resimleri sizlerle paylaşmak. Belki ağırlıklı olarak resimler olacak. Bunu zaman gösterecek.

Gurbetteki Altınözlüler ile Altınözüne bir şekilde yolu düşenler bloguma uğrayıp görüş belirttiklerinde kendine daha doğru bir yol çizmiş olacak bu blog...

Hiç yorum yok:

Videolarım

HABERLER